Turkcell kalan kullanım bildirimi kapatma

Artık paketlerinizin kullanım bilgileriyle ilgili gelen SMS'leri almak istemiyorsanız, bu SMS'leri durdurabilirsiniz. Bu işlemi telefonunuzdan KAPAT BILGI yazıp 2200'a göndererek veya Dijital Operatör Uygulaması içinden “Hat Ayarlarım” bölümünden yapabilirsiniz.Dec 1, 2017

Turkcell kalan kullanım bildirimi nasıl yapılır?

Ayrıca KALAN yazıp 2200'a SMS göndererek, telefonunuzdan *100#'yi tuşlayarak veya 0532 757 2222'yi arayarak kalan bilgilerinizi öğrenebilirsiniz. Kalan kullanımınızı hemen öğrenmek için tıklayın.

Internet kullanım bildirimi nasıl kapatılır?

Tüm sitelerden gelen bildirimlere izin verme veya engelleme

  1. Android telefonunuzda veya tabletinizde Chrome uygulamasını açın.
  2. Adres çubuğunun sağında Diğer. Ayarlar'a dokunun.
  3. Site Ayarları Bildirimler'e dokunun.
  4. Üstte ayarı açın veya kapatın.

Turkcell kaç MB kaldı?

İnternet paketinizde kalan kullanımlarınızı KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.

Turkcell kaç dakikam kaldı nasıl öğrenirim?

Kalan dakikalarınızı KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz. Ayrıca cep telefonunuzdan *159# tuşlayarak "ara" tuşuna basabilir ya da K urumsal Online İşlemler üzerinden sorgulayabilirsiniz.

Kullanım sonrası gelen bilgi mesajını nasıl açarım?

Daha sonra tekrar bilgilendirme SMS'leri almak isterseniz; telefonunuzdan AC BILGI yazıp 2200'a gönderebilir veya Dijital Operatör Uygulaması “Hat Ayarlarım” bölümünden acabilirsiniz.

Turkcell hareket dökümü nasıl bakılır?

Turkcell.com.tr'de en altta bulunan "İşlem Merkezi" bölümüne tıklayınca açılan giriş sayfasından Turkcell şifrenizle giriş yaptıktan sonra "İşlem Merkezi" sayfasının sol tarafında bulunan "TL İşlemlerim" ve "Kullanım detayı" ndan son 3 aylık kullanım detayınızı öğrenebilirsiniz.

Kullanım sonrası gelen bilgi mesajını nasıl kapatırım?

Artık paketlerinizin kullanım bilgileriyle ilgili gelen SMS'leri almak istemiyorsanız, bu SMS'leri durdurabilirsiniz. Bu işlemi telefonunuzdan KAPAT BILGI yazıp 2200'a göndererek veya Dijital Operatör Uygulaması içinden “Hat Ayarlarım” bölümünden yapabilirsiniz.